۵ پاسخ

خیلی خیلی
کلاس زبان ثبت نام کنم
دندون پزشکی برم و به خودم برسم یکم
کمتر استرس بکشم کمتر فکروخیال کنم
خیلی اذیت کردم خودمو تو این چندسال زندگی، به امید خدا بعد از جنگ میخوام کمی زندگی کنم🥹💔

ب شوهرم دل نسوزونم پس انداز بزارم برای خودم طلا بخرم بخودم برسم سر وقت ارایشگاهمو برم چیزایی ک دوس دارمو بگیرم واس دخترم کم نزارم و و و ...

هیییییییی

اگ جنگ تموم شه اره حتما ب اهدافمون فکر میکنیم

منم ورزش میکنم وزنمو اتفاقا مث شما ب 60 میرسونم ادم شادتری میشم و حتما میرم یه هنری حرفه ای یاد میگیرم
شماهم موفق باشی عزیزدلم

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۳ سالگی