خیلی خیلی
کلاس زبان ثبت نام کنم
دندون پزشکی برم و به خودم برسم یکم
کمتر استرس بکشم کمتر فکروخیال کنم
خیلی اذیت کردم خودمو تو این چندسال زندگی، به امید خدا بعد از جنگ میخوام کمی زندگی کنم🥹💔
ب شوهرم دل نسوزونم پس انداز بزارم برای خودم طلا بخرم بخودم برسم سر وقت ارایشگاهمو برم چیزایی ک دوس دارمو بگیرم واس دخترم کم نزارم و و و ...
هیییییییی
اگ جنگ تموم شه اره حتما ب اهدافمون فکر میکنیم
منم ورزش میکنم وزنمو اتفاقا مث شما ب 60 میرسونم ادم شادتری میشم و حتما میرم یه هنری حرفه ای یاد میگیرم
شماهم موفق باشی عزیزدلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.