ما خدای بچه هامون نیستیم ♥️
بچه من خدایی داره که صلاح دونسته این زمان و این مکان به دنیا بیا تا اخرم حواسش بهش هست
من اصلا نگرانش نیستم چون سپردمش به خدا که از مادر بهش مهربونتره♥️
برعکس نظر مامانا، ارزو میکنم فرزندی صالح باشه و برای این کشور برای نیرومندتر شدن این کشور بچم تلاش کنه ... دوست دارم از فرزندم به نیکی یاد کنن اونجور ک اکنون از شهید تهرانی مقدم یا شهید باکری ها و ... یاد میکنن
نه اینکه خدای نکرده ارزوی مرگ کنم نه
ولی دوست دارم توهمین کشور ، تو همین خاک بمونیم و فرزندم برای همین خاک تلاش کنه .
اینجا سرزمین خوبترینهاست
منم نگران اوضاع کشورم .. منم نگران اینم یعنی چی میخاد بشه؟ یعنی چطور قراره پیش بره ؟ اصلا میمونم زایمان کنم ؟ اصلا زنده می مونم ؟ اصلا بیمارستانی میذارن بمونه اون رژیم منحوس بچهکش؟ چجوری سزارین قراره بشیم اگه برق بزنن؟؟؟
خیلی فکرها هست ک منم مانند شمادارم .. اما چرا برم به کشور بیگانه خدمت کنم ؟! وقتی خودمون واجد شرایطیم
چرا خدماتمونو به امریکا و غرب برسونیم وقتی خودمون کشوری داریم پاکتر از برگ درخت ؟
والا اینجا نه من برای خودم اینده میبینم نه برا بچه
چه جنگ شه چه نشه به مهاجرت فک میکنم 🙁
البته همسرم موافق نیست کار یکم سخته🤌
چن شب پیشا ک صدا های بدی می اومدی همش فک میکردم اخرش چی میشه نکنه ظلم کردم در حق بچم الهی با پاقدمشون کشور گلستون بشه
هر مادری تو این شرایط نگران آینده بچهشه
تو این شرایط همهی ما نگران آینده فرزندان و فردای خودمونیم
فقط از این میترسم من نباشم بچم بی مادر بزرگ بشه🙂🥺
همه نگران بچشونن حتی اگه اوضاع گل و بلبل بود بازم نگرانی وجود داشت،اینجا بچه اوردی دیگه باید پوستتو کلفت کنی من قبلا میگفتم ۱۵ سالش شد میفرستمش بره الان میبینم بری هم فایده نداره انشاالله کشور خودمون اباد بشه
من چون دمیترون میخورم نگرانم😭
من قبلا خیلی نگران بودم اما هرچی میره جلوتر بهتر میشم اخه از قبل مقدمات ایندشو فراهم کرده بودیم و بعد اقدام کردیم که خیالمون راحت باشه حالا چه پسر چه دختر باشه باقیشو سپردم به خدا خودش چون آینده و شرایط آینده دست من نیست من چیزی که دستم برمیومد رو انجام دادم باقیش دست خداست🥹🥹امیدوارم همینجور که اون وجودش باعث شادی ما شد وجود ما برای اون خوب باشه و از ما راضی باشه
پسر خوب و عاقل من دوست دارم😅🥹😍
من .مخصوصا که قراره تو ی خانواده ضد زن ی دختر بدنیا بیارم
قطعا همه مون😓
منم نگرانم خدا بهمون کمک کنه و مراقب خودمون و عزیزانمون باشه
بگو کیه که نگران نیست همه نگرانیم
من ب شدت ب فکر همچیش هستم همچی ازالان ب فکر بزرگ شدنشم هستم ک چیا میخواد چ انتظاراتی داره اینا ب کنار ب هرچی ک فکرشو کنی فکر میکنم خیلی نگرانم وقتی نیست نگران نبودنشیم وقتیم هست نگران همچیشیم فقط خدا محافظ نی نی هامون باشه تا اخر عمرشون ایشالا عاقبت به خیر بشن و باعث سربلندی پدر و مادر بشن و زندگی همیشه بر وفق مراد شون باشه 😢🤲
توکلت به خدا باشه بی اذن خدا برگ از درخت نمیوفته و هیچ کس از فرداش خبر نداره
همه نگرانیم
من خیلییییی زیاد 🥺هیچکسم درکم نمیکنه تو اطرافیان اصن نمیفهمن ک تو دل من چیه😭
خدا مراقبشونه نگران نباش🥺
من خيلي 💔
من خیلییی😭
منم خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.