۱۰ پاسخ

دست میزنی حالت خشکی داره؟؟
اگه اره پماد چشمی و روغن بچه بزن زیاد اب نزن خوب میشه

منم بچم اینجوری شد
حساسیته دکتر براش لوسیون نوشت گفت چیزی نیس طبیعیه تا۷..۸ماهگی خوب میشه

دختر منم همینجوری شد پماد فلوئوسینولون زدم خوب شد از داروخونه بپرسی میدن مخصوص بچهاست

خوب میشه پوستش حساسه پسر منم اینطوری شده دکتر گفت به خاطر اینه که پوستش خیلی حساسه و بغلش میکنید با لباستون در تماسه گفت مرطوب کننده بزن براش

بازم شرایط های دیگه چک کن ولی درکل بعضی بچه ها این جور میشن

اگر شیر خودت میخوره خنکی کمی بیشتر بخوز

عزیزم هیچی نیست به خاطر رشدش هست چند وقتی این طور هست درست میشه

حساسیت داره

اگزماست

حساسیت ب پروتئین گاوی نی؟

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی