۱۸ پاسخ

بعد عادتش کردی الان دیگه بهش غذا بافت دار بده واسه خواب دختر منم جای ساکت باید باسه

دختر من برنج پاکستانی و هندی نمیخوره کلا باید کامفیروز باشه حتما تا بخوره دیروزم غذا از بیرون گرفته بودیم نخورد اما بادوم هندی و پسته و معز تخمه تکه های کوچیک گذاشتم براش خورد و شیرینی ای که خودم درست کرده بودم تا عصر اومدیم خونه براش عدس پلو درست کردم بهش دادم
خوابم اونجا دیگه بد اروم شده بود نمیخوابید نه با شیر و نه هیچی تو ماشین تو راه برگشت تو بغلم خوابش برد

دختر من که میتونه هر غذایی رو بخوره ولی فقط تو خونه خودمون غذا میخوره چون تو شلوغی حواسش فقط پی بازیه غذاهم بدم تف میکنه یجا وانمیسته ، کل ایام عید درحال مسافرت و عید دیدنی بودیم یعنی لب به هیچی نمیزد جز شیر من ، و فقط اخر شب که همه میخابیدن بهش شیره گوشت میدادم میخابوندمش
امروزم خونه بودیم ولی بدعادت شده همش میگه ببیم یعنی بریم
ولی پوستم کنده شد برای خوابوندنشم تا بقیه نمیخابیدن دخترم بیدار بود
خلاصه ادم با بچه کوچیک هیچی حالیش نمیشه عزیزم تنها نیستی

با مدل بچه های ما بیرون نرفتن خیلی بهتره .دختر من که عید فرشای همه رو تبرک کرد با استفراغ

بهش کباب میدم دیگه مثلا پاچین نرمه میدم دستش میخوره

ماهم نرفتیم بخاطر همین چیزا

جوجه اینا بهش میدم تنقلات هم موز چوب شور و بیسکوییت خواب هم تو ماشین میخوابونم

چه سخت عزیزم
خدا قوت

من واقعا با بچه اذیت میشم هربار میرم جایی حتی خونه مامانم ، ولی خب معمولا سعی میکنم یه غذایی براش درست کنم که اگه گرمم نشد طعمش بد نشه ، یا نون سنگک براش میبرم ،‌ با سالاد الویه بدون سس ، چیزای اینجوری میبرم براش و سعی میکنم زیاد بهش فشار نیارم که غذا بخوره و هرچی خواست بخوره ، درواقع وقتایی که بیرونیم روز ازاد دخترمه،چون دیگه اعصابم نمیکشه بیوفتم دنبالش برا غذا

منم پسرم از ۳ ماهگی شیر بادسرنگ دادم. برا دندون هاش که. درد داشتن خودم عاداش دادم به سرنگ. الان خیلی پشیمانم.
میگم به نظرت ضرر نداره بادسرنگ میدیمممممممم. روزی چتد باررشما با سرنگ میدین

ما دیروز رفتیم بیرون. غذا ندادم دیگه. موز و بیسکوییت و شیر دادم تا بیابم‌خونه. برای خوابشم بردم تو ماشین بخوابه

عزیزم زیاد سخت میگیرید دیگه،حالا یه روز غذا کمتر بخوره چیزی نمیشه،من دوس دارم بچه ها کیف کنن بگردن تو طبیعت کیف کنن،خیلی بیشتر از غذا براشون مفیده😍

دختر منم آلرژی و حساسیت داره غذاش جداست جایی رفتن واقعا سخت برام

ما هم نمیریم😂

اینجوری که تو میگی نری بهتره
بری خیلی اذیت میشی که

ما که خونه‌ایم
منم اصلا نمیتونم ساعت طولانی با پناه بیرون باشم چون تو سرو صدا اصلا طاقت نمیاره و دائم گریه می‌کنه
فقط ی کم باباش بردش پارک نیم ساعت همین

غذا ولی من برنج میدم دوس داره

والاه منم دخترم شیرشو تو خواب میخوره اگه باغ وخونه باغمون نبود منم نمیرفتم جایی🤔نهایت بعدظهرش میرفتم از صب اخه بچه بیرون میمونه ینی🤔🤔

سوال های مرتبط