۴ پاسخ

برا دندونشه
پسر منم میکرد الان دندونش درومد خوب شد

فکنم بخاطر دندوناس. برا من دوماهه همبنطور شده بگیر نگیر داره همش تف میکنه

دختر منم کلا همینه
زیر بار خرید شیرخشک داره کمرمون می‌شکنه
هر یک روز و نصفی یه قوطی میخوره

اصلا حساسیت نشون نده خودش خوب میشه و به زور غذا نده من تجربشو داشتم

سوال های مرتبط