😭😭😭😭منم روانیم با این بچه بخدا کوچیکتر بود چقد خوب میخورد
از منم روانیم کرده چند کیلو عه؟
دختر منم همینه کلا بدغذاس
از صبح ولش کردم تا شب گفتم آخه ببینم این اصلأ گشنه میش بقران گشنه نمیشه دروغ نمیگم اصلا نمیدون گشنگی چی از یکسالی بد تر شد
بخدا برای منم اینجوری شیرم اصلا نمیخوره بردم دکتر حتی سیپروهپتادین هم بی اثر بوده فقط گریه و نق بغل،بغل میکنم دوباره نق فقط لای دست و پام چند وقت آبم نمیتونم بخورم ی سره نق جهنم ک نمیخوره چرا انقد نق آخه بقران بریدم دیگ
عزیزم پشت سرهم شیر بهش نده که سیربشه بزار وقتی تایم شیر دادنش شد و قشنگ گرسنه شد بهش غذا بده
پسر منم همینطوره در طول روز ۱قاشقم نمیخوره.دیروز دکترش گفت بخاطر دندونه😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.