آره عزیزم پسرمنم اذیت میشد الان بهتره خداروشکر ،خیلی بیقراری میکنه بستنی یخی بده بهش لثه هاشو سر میکنه هم خوش مزه اس حتما خوشش میاد
خودت میگی بخاطر دندونه دیگه ، پسر من که از اول غذای کمکی نخورد هنوزم نمیخوره فقط شیر
سوپ میکس کن
بریز تو یه سرشیشه در گشاد
یا با سرنگ گاواژ بریز گوشه دهنش
عزیزم تحمل داشته باش میگذره بزودی
من که از چهار ماهگی درگیر دندونای راستین هستم
این یکی در نیومده بعدی ها متورم میشه چند تا چند تا هم در میاره
شب تا صبح فقط با سینه ی من آروم میشه
همینم باعث شده شدیداً به شیر خوردن وابسته بشه😔
بزور چیزی نده بهشبد غذا میشه بدتر الان دندوناشم اذیتش میکنه در بیاد غذا هم میخوره کم کم همون شیر سیرش میکنه هرچی دوس داره بده بهش بخوره
بچه منم دقیقا همینه😩😩غذاشو بزار جلو خودش یه کوچولو شاید بخوره
شیره گوشت بهش بده
ژل باریج بگیر بمال به لثه هاش
بله پسرم منم همینه..اذیتش نکن سرغذا دندونش در بیاد خوب میشه..مغزیجات رنده کن بریز تو آبمیوه بده بخوره..یا شیرموز و شیر انبه و اینچیزا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.