۱ پاسخ

از دهنش هم درآورد توجه نکن غذارو از جلوش بعد از ده دقیقه یکربع بردار
بعدشم اصلا خودت نده بزار جلوش خودش بخوره کثیف کاری کنه ارتباط بگیره با غذا بعدش کم کم میخوره اینجوری کلافه میشه آدم هی یکی قاشق بزاره دهنش

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی