۵ پاسخ

من ۲ می بستم ، آخر دوماهگی ۳ رو شروع کردم

من تا دو ماه و نیمی سایز ۲ میبستم و از اون به بعد دارم سایز ۳میبندم.
بستگی به دو ران و وزن کوچولوت داره

من دو میبستم تا اوایل سه ماهگی
بعد دیگه سه میبندم
بستگی به وزن و اندازه ی کوچولوت داره

سایز ۳

شماره ۳

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردونا مامان گل آفتابگردونا ۳ ماهگی
مامان آنیلا مامان آنیلا ۷ ماهگی