۴ پاسخ

انقباض کاذب یا همون ماه درده، بدن کم کم خودشو برای درد زایمان آماده می‌کنه دیگه طبیعیه توی ماه نهم

طبیعیه ماه نه دردا خیلی بیشتر میشن

ماه درده میگن من ک داغونم واقعا😑😑

اینهمه دردا طبیعی هستن

سوال های مرتبط