خواهر قرص اورژانسی عوارض داره استفاده نکنی بهتره....وقتی پریود شدی یعنی نه باردار نیستی دیگه نیاز نیست مجدد استفاده کنی
نباید اینقدر زود رابطه برقرار میکردی عزیزم برا رحم ضرر داره
شما ک تازه سقط داشتی،و عجله ایی برا رابطه،یکم مراقب خودتون باشید
سلام عزیزم قرص اورژانسی خیلی ضرر داره شنیدم هر 6 ماه یکی بیشتر نباید بخوری.
میگن خدایی نکرده ممکنه دیگ بچه دار نشی.
یکی از اقوام مون سقط داشت گفت باید تا 5یا6ماه تقویت بشم و فلان بعد اقدام کنم.ی قرص هر روز میخورد موقع پریودش 4روز نمیخورد باز بعد پریودی شرو میکرد.میگفت خواسته باشم اقدام کنم باید قرص رو ترک کنم.بازم من تجربه نکردم نمیدونم.بر اساس شنیده هام میگم
چی نوشتی خودت فهمیدی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.