اولین جرو‌بحثمون‌تو ۱۴۰۵ مبارک 🤣🤣🤣🤣🤣
#بارداری

۱۹ پاسخ

بیشتر دعواهای ماها بخاطر ننه هاشونه بخدا نمیدونم ما اوقاتمون تلخ بشه چی میدن بهشون😒😒😒الهی خدا جوابشون بده

چطوری دعوا راه میندازین یا قهر میکنینن با شوهرتون من بخوام دعوا راه بندازم خنده ام میگیره اصلا نمیتونم دعوا راه بندازم 🤣🤣🤣🤣شوهرمم هر چی بگم هیچی نمیگه فقط میگه عشقم حق با شماست و تمام....تو این چند سال یکدونه دعوا نداشتیم یا دلخوری حرفهای مادرهای گهواره میخونم جالبه برام

منم با دلخوری و ناراحتی بعد ۲ روز پیش فامیل شوهر اومدم خونه ، خوب خوبشون هم نحس ان

دروغ ۱۳ گفتی

منم قهرم اصلا هم حالاحالاها عمرا باهاش صحبت کنم

ما هرروز قهریم
همین الآنم روش

آفرین بعد سه ماه
ما روز ۱ فروردین دعوامون شروع شد😂

عهده دیر شروع کردی که من لحظه تحویل سال استارتشو زدم تا الانم ادامه داره😄😄😄

من تو چت دعوا راه انداختم ههههه

من ده هزار وششصد بار تالان😂😂😂خوب مقاومت کردی

عقب موندی خواهر ما از یکم قهریم هی 😂

من دیشب ی دعوای خیلی وحشتناک کردم اوووف خیلی بد بود امروز آشتی کردیم

چقدر تحمل داشتی
ما از اول سال سه چهار بار بحث داشتیم

برامانهم بوداولین بحثمون😂😂

منم قهرم 🤣🤣🤣🤣🤣😭

منم قهر🤣😂😂

من که دیشب انجامش دادم 😌😂

منم امرور اولین قهرمون😂😂

چقددددد دیررررر من لحظه تحویل سال انجامش دادم رفت🤣

سوال های مرتبط