قدیمیا ۹ ماه سونو نمیکردن بچه هاشونم سالم بود
با این تفکر میرم جلو 😂😂
و اینکه خدا بخواد بچه بده میده
نخواد به ساده ترین شکل میگیره
پس نگرانی و سونو رفتن من تاثیری نداره
به شخصه تحمل میکنم چون سونو برای بچه خطر داره و ضرر
تا۲۰تحمل کن بعد اون اونقد تکون میخورن دیگه نیازی ب سونو نیست
والا ب سختی من خودم الان انقدر استرس دارم گ
منم الان ۱۵روزه نرفتم تا ۱۵روزدیگع نمیرم یکمی حرکت بچم حس میکنم..دیگهدخیالم راحته
من از6هفته6روز نرفتم 22 ام میخام برم انتی🫠
انقدر هزینه بالاست دیگه نمیشه بهش فکر کرد🤭
سال جدید نرخ سوتو ۲ برابر شده
ما که دوقلوییم دیگه هیچی
صبر دیگه میسپاریم ب خدا
تا خدا نخاد چیزی نمیشه
هووووووف نگو ۶هفته بود رفتم برگشت بهم گفت برو ۱۲هفته بیا ب قرآن بعد از ی هفتش خیلی نگرانم چیکار کنم من چجوری باخبر بشم🥱🥴
چمیشه کرد مگ میشه هر ماه رف مطب سونو شلوغ حیرونی داره اصن حوصلش ندارم خدا بخاد چیزی نمیشع
سونو ان تی انقد فشار داد ک دیگه دلم نمیخاد برم😅
حس بدیه واقعا که نمیشه فهمید
من از رو علائمم میفهمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.