۱۲ پاسخ

قدیمیا ۹ ماه سونو نمیکردن بچه هاشونم سالم بود
با این تفکر میرم جلو 😂😂
و اینکه خدا بخواد بچه بده میده
نخواد به ساده ترین شکل میگیره
پس نگرانی و سونو رفتن من تاثیری نداره

به شخصه تحمل میکنم چون سونو برای بچه خطر داره و ضرر

تا۲۰تحمل کن بعد اون اونقد تکون میخورن دیگه نیازی ب سونو نیست

والا ب سختی من خودم الان انقدر استرس دارم گ

منم الان ۱۵روزه نرفتم تا ۱۵روز‌دیگع نمیرم یکمی حرکت بچم حس میکنم..دیگهدخیالم راحته

من از6هفته6روز نرفتم 22 ام میخام برم انتی🫠

انقدر هزینه بالاست دیگه نمیشه بهش فکر کرد🤭
سال جدید نرخ سوتو ۲ برابر شده
ما که دوقلوییم دیگه هیچی

صبر دیگه می‌سپاریم ب خدا
تا خدا نخاد چیزی نمیشه

هووووووف نگو ۶هفته بود رفتم برگشت بهم گفت برو ۱۲هفته بیا ب قرآن بعد از ی هفتش خیلی نگرانم چیکار کنم من چجوری باخبر بشم🥱🥴

چ‌میشه کرد مگ میشه هر ماه رف مطب سونو شلوغ حیرونی داره اصن حوصلش ندارم خدا بخاد چیزی نمیشع

سونو ان تی انقد فشار داد ک دیگه دلم نمیخاد برم😅

حس بدیه واقعا که نمیشه فهمید
من از رو علائمم میفهمم

سوال های مرتبط

مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تودلی🤱🏼💕 مامان تودلی🤱🏼💕 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بی نام❤️ مامان بی نام❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان 🥰😍💗 مامان 🥰😍💗 هفته نهم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری