۵ پاسخ

ازهفته ۶ قلب تشکیل میشه
و بعد از اون ۱۲هفته بری برای ان تی و۱۸ هفته هم آنومالی

نه دیگه نیازی نیس

من هر ۴تا۵روز دارم میرم.امروزم باز وقت گرفتم.استرس نمیزاره انقد صبر کنم

هفته چند سونوی قلب میرین

اره گلم دیگ نیازی نیست بری

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری