دکتر من گفت قلبش تشکیل شد بیا منم دوشنبه نوبت دارم باید برم
احتمالا تاریخ ان تی هم بهم بده
نه دیگه یدونه انتی ۱۲/۱۳/۱۱هفته یدونه اانومالی۱۷/۱۸/۱۹هفته که جنسیت رو هم دقیق میفهمی یدونه ۲۳/۲۴هفته سونو رشده یدونه ۲۸/۳۰هفته یدونه هم ازمایش ۱۰/۱۲هفته چکاب کامله . یدونه هم ۲۶هفته قنده اون مابینم ممکنه ارمایش عفونت ادراری و... هم بدی . بعدم دیگه هر چی دکترت نوشت . فعلا درپیش رو ی چکاب کامل و سونو انتی داری
من ۶ هفته رفتم و ۱۰ هفته که برام سونوی ان تی نوشت هفته ی دیگه باید برم
من دیگه نرفتم تا یک ماه بعدش برای ان تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.