۴ پاسخ

دکتر من گفت قلبش تشکیل شد بیا منم دوشنبه نوبت دارم باید برم
احتمالا تاریخ ان تی هم بهم بده

نه دیگه یدونه انتی ۱۲/۱۳/۱۱هفته یدونه اانومالی۱۷/۱۸/۱۹هفته که جنسیت رو هم دقیق میفهمی یدونه ۲۳/۲۴هفته سونو رشده یدونه ۲۸/۳۰هفته یدونه هم ازمایش ۱۰/۱۲هفته چکاب کامله . یدونه هم ۲۶هفته قنده اون مابینم ممکنه ارمایش عفونت ادراری و... هم بدی . بعدم دیگه هر چی دکترت نوشت . فعلا درپیش رو ی چکاب کامل و سونو انتی داری

من ۶ هفته رفتم و ۱۰ هفته که برام سونوی ان تی نوشت هفته ی دیگه باید برم

من دیگه نرفتم تا یک ماه بعدش برای ان تی

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری