۳ پاسخ

سلام من امروز رفتم
چون از دیشب سمت راست شکمم درد میکرد رفتم ببینم چه خبره

من رفتم البته دکتر نگفت من خودم همش میرم از استرسم

نه اگه مشكلي نباشه لزومي نداره
كلا سونو زياد رفتن خوب نيست الكي فشار ميارن به شكم اذيت ميشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری