۴ پاسخ

من تا هفته 39هیچ ترشحی نداشتم رفتم دکتر معاینه کرد گفت 4سانتی بستری کرد نیم ساعت نگذشت از بستری بودنم زایمان کردم

بعید میدونم، چون منم ترشح زیاد دارم

ترشح سفید هیچ ربطی به زایمان نداره
تو هفته های اخر بیشترم میشه
فقط ترشح موکوسی نشونه زایمانه....

فکر نکنم
منم ترشحات سفید رنگ زیاد دارم

سوال های مرتبط

مامان ام البنین♥ مامان ام البنین♥ ۲ ماهگی