حالا که خوردی میپرسی ؟
مثلا الان من میگم ضرر داره ، چکار میکنی بعدش ؟
بالا میاری ؟
چه سوالا میپرسید بخدا
اون الان دیگه در مرحله ی دفع شدنه، تازه یادت افتاده ضرر داره یا نه ؟
😂😂😂😂😂😂😂چ فکرایی
عزیزم الانکه خوردی ضررم داشته باشه مثلا میخای چیکار کنی من صدبار خوردم چیزی نشده یا نخورین یا میخورین الکی بعدش دلشوره نگیرین
من دوبار کرانچی و چندبار کچاپ خوردم 🤢🤥😕🫤😟
نه بابا اگه فشارت بالا نیش اشکالی نداره
با یبارم هیچی نمیشه نگران نباش منم چن روز پیش خوردم
چرا ضرر داره الان میخوای چ کنی؟
زیاد نخوری بهتره، من شنیدم میگن زردی میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.