۶ پاسخ

تو بارداری بهتره اپلیکاتور استفاده نکنید از انگشت استفاده کنید

قبلا استفاده میکردم نصف اپلیکاتور

فقط با دست استفاده می‌کنم میزنم به انگشتم

دکتر به من فقط قرص داد پماد نداد

تا آخر اپلیکاتور

تا اخرش

سوال های مرتبط

مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری