این قرصارو برا چی دادن؟
پماد مشکلی نداره تو بارداری
منم پماد مبزنم
قرص فلوکونازول همینطوری عادی ام نباید زیاد مصرف بشه تو بارداری که فکر نکنم مجاز باشه بدون دستور پزشک استفاده نکن
برامن پماد گفته
منکه باردار بودم دکتر سه ماهه ی اول بهم قرص نداد پماد کلوتریمازول ۱٪داد میگفت اپلیکاتورشو اندازه یه بند انگشت ببر داخل پمادو بریز
فک کنم اونم ضرر داره برو دکترت ببین چی میگه
پزشکت باید بگه
اگر حس میکنی عفونت داری برو سریع دکتر خطرناک تو بارداری
پمادی ک برای واژینال هستشو موضعی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.