خانوما چرا جواب نمیده کسی تایپیک قبل رو

۴ پاسخ

بنظرم نباید میپرسیدن اشتباه خب
مگه به کسی مربوط کی چی میخوره چی میکشه

عزیزم حق با همسرته منم جای اون بودم همچین حرفایی از خانواده همسرم می شنیدم ناراحت میشدم
مستأجری سخته ولی اونجوری حرمت شوهرت بیشتر حفظ میشه

بنظرم حق با همسرته
زندگی هرکسی ب خودش ربط داره

بله تقصیر خانوادته

سوال های مرتبط

مامان پسر شیطونه مامان پسر شیطونه ۲ سالگی
مامان 🌺دختر نازم مامان 🌺دختر نازم ۲ سالگی
مامان آرامیس مامان آرامیس ۳ سالگی
مامان آتلیه  پرهام مامان آتلیه پرهام ۲ سالگی
مامان جوجـــه🐣 مامان جوجـــه🐣 ۳ سالگی
مامان ❤️ملکه های من❤️ مامان ❤️ملکه های من❤️ ۳ سالگی
مامان حامی مامان حامی ۳ سالگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی