از این پرتابل ها بخر اینا سیم داره اذیت کننده اس
من دارم راضیم
خوبه
.
.
من لبتو دارم قدرتش خوبه راضی ام گاهی شبادخترم اذیته زیر سینه میدوشم تو شیشه بهش میدم یا میخوام بزارم پیش مادرم استفاده میکنم خوبه
ساده ها بهتره
زیادی هم از شیر دوش نباید استفاده کنی شیرت خشک میشه باید بچه میک بزنه تا شیر پر بشه
همون معمولی کافیه
بنظر من کارای نداره ی دستی بگیر تازه اونم لازم نمبشه چون بچه میخوره دی لازم دوشیدن نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.