مامانا این شیر دوش برقی خوبه بگیرم

تصویر
۶ پاسخ

از این پرتابل ها بخر اینا سیم داره اذیت کننده اس

من دارم راضیم
خوبه

.
.

من لبتو دارم قدرتش خوبه راضی ام گاهی شبا‌دخترم اذیته زیر سینه میدوشم تو شیشه بهش میدم یا می‌خوام بزارم پیش مادرم استفاده میکنم خوبه

ساده ها بهتره
زیادی هم از شیر دوش نباید استفاده کنی شیرت خشک میشه باید بچه میک بزنه تا شیر پر بشه

همون معمولی کافیه

بنظر من کارای نداره ی دستی بگیر تازه اونم لازم نمبشه چون بچه میخوره دی لازم دوشیدن نیست

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی