خانم‌ها با قوطی شیرخشک چکارایی میشه کرد؟

۴ پاسخ

ما توی یک قوطی کلید های اضافه ی خونه رو ریختیم
توی یکی هم هرچی پیچ و مهره و میخ بوده
یکیش رو دخترم تزئین کرده شده جامدادی
بستگی به خلاقیت خودت داره که ازش بخوای کجا استفاده کنی ولی اینستا از جاقاشقی تا چهارپایه و گلدون دیده بودم که باهاشون درست میکنن🤭

من همه رو نگه داشتم میخام براش کلبه درست کنم گوشه حیاط

سبزی خشک بریز توش
ارد نخودچی
ارد نون باگت و .....
میتونی رنگش کنی

هیچ کار

سوال های مرتبط

مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی