۶ پاسخ

بچه ی منم همون جور شده بود بردم دکتر قطره داد

با چای رقیق سرد بشور روزی یه بار قد یه نقطه پماد اریترومایسین بزن گوشه چشمش

اگه شیر خودتو میدی مثل قطره بریز تو چشمش بعد که از چشمش بیرون اومد با پنبه اطراف چشمشو تمیز کن نیازی هم به دکتر نیست

چه قطره ای خوبه

قطره بده دکتر خوب میشه

منم اینجوری بود بردم دکتر گفتم چشمش گرفته قطره داد فقد دوبار زدم‌خوب شد

سوال های مرتبط