۱۴ پاسخ

ابجیم میگفت خیلی درد داره بعدشم میسوخت

من زدم دردش قابل تحمله ولی خیلی خوب میشه

حس میکنم درد داره

هزینه ش چقدر بت گفتن

نه درد نداره خیلی هم خوبه

آخر پوست شل میکن

زیر چشم نزدم
ولی خب فیلر خط خنده زدم درد داشت صدای برخودشو به استخون میشنیدم

از جاهای دیگه ی صورت دردش خیلی کمتره
ولی اگر پوستت سفیده ممکنه هاله ی آبی بندازه بعدا

شوهرم زد اصلا اخ نگفت بدون خدری تازه

من زدم خیلی درد داشت

چونه دردش زیاده

من زدم یکم درد داره ولی دردش از گونه و چونه خیلی کمتره

برا چیه گودی یا چروک یا سیاهی؟

درد آنچنانی ندارد فقط یکم زیر چشمت کبودمیشه بعد درست میشه

سوال های مرتبط