خانما اسم دخترم قشنگه ب نظرتون؟

۵ پاسخ

مهم اینه خودتون دوست داشته باشید و معنی زیبایی داشته باشه ، به کسه دیگه کاری نداشته باشید سلیقه ها متفاوت هستش ممکنه یکی بدش بیاد بگه شما دودل بشه

آره عزیزم

مهم اینع ک خودت دوست داشته باشی😍

سلیقه ای دیگه ،خوبه

خوشمام باشه به دلت نشسته بقیه رو ول کن خانم گل مبارکش باشه روناز کوچولو اسم قشنگش

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی