۱۴ پاسخ

اصن مشکلی نداره تا ۹روز پیپی نکنه
یخورده شربت شیره درست کن بخوره مدفوع میکنه یا سوپ بده بهش

شیاف بزار در جا پیپ میزنه😁💩

اگه غذاخورشده پوره هویج با روغن زیتون بده تخلیه میشه

گلابی بهش بده

اره من بارها امتحان کردم جواب بوده

قطره بی بی کر بگیر ۸ساعتی۵قطره

اب سیب بهش بده

من پسرمو میبرم تو حموم آب گرم میریزم رو شکمش و شکمشو ماساژ میدم هر چی پی پی داره خالی میکنه

شیاف گلیسرین
بعدم برای اسنکه مجدد یبوست نگیره اب انجیر بده و تو غذاهاش روغن زیتون بریز
یا شربت لاکتولوز از داروخونه

چون سه روزه کار نکرده شیاف گلسرین بزار کامل تخلیه شه بعدش تا ۵روز قطره کولیک‌ایز بده دختر منم ببوست شدید داشت اینطوری خوب شد الان هیچ دارویی برا کار کردن شکمش نمیخوره

سیب رنده کن بده چندساعت بعد شکمش کار میکنه

قطره پروکید بده

چرب کن با روغن

شکمشو با روغن زیتون چرب کن دورانی ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی
مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان تیانا مامان تیانا هفته دوازدهم بارداری