مشهد زدن الان کسی صدا شنید ؟

شیرخشک پوشک فرزند پروری

۷ پاسخ

سمت فرودگ.اه پ.دافن.د فعال شد دیگ بقیشو نمی‌دونم
کجا بوده ؟

کجارو

کدوم سمتو زدن باز؟؟؟

اره من فکرکردم رعد و برقه😑

بله باز از صبح گیره رو مشهد

بله دقیقا .پهپاده

اره کاملا
فکرکنم پدافند بود

سوال های مرتبط