۱۱ پاسخ

من از اول بیدار نکردم

دکتر به من گفته بود بعد از یک هفته دیگه بیدارش نکن

از همون هفته اول

همون دو هفته اول بخاطر زردی میگن هر دوساعت یکبار بیدار کنین شیر بدین بعد اون اصلا نباید بیدار کنی مگرنه آسیب میبینه

بچه من خودش هر دوساعت بیدار میشه

از ۱ هفته بعد از تولد نباید دیگه بیدارش کنی خودش گشنه که میشه بیدار میشه

از۲۰روزگی ب بعد دگ باید بزاری بخوابه

من بیدار نمیکنم

من که از الان بیدار نمی کنم

بچه خودش بعد از یمدت گشنه اش ک میشه گریه میکنه تقریبا ۲۰روز ب بعد

من بیدار میکنم

سوال های مرتبط