من همش چایی با دارچین میخورم
ب صورت دمنوش ضرر داره کم یا تو چایی و غذا ضرر ندارع
مثل زعفران ک ماه ها پایین غلیظ و دمکرده اش ضرر داره
ب صورت زیاد یا دمنوشش ضرر داره اونم تو هفته های پایین تو غذا یا تو چای اینا اصلا مشکلی نداره
من همش تو چایی دارچین میریزم،از اول بارداری تا الان
انقدر 🤏
اصلا ضرر نداره
منهمیشه توچایییام دارچین میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.