داخل چای هل و دارچین بندازم ضرر نداره؟

۱۰ پاسخ

گرمیه استفاده نکن زیاد

گرمه استفاده نکن

من از اول انداختم گل هل دارچین زنجبیل میندازم خداروشکر هیچ‌یم نشده

مقدارش کمه
مشکلی نداره
منع مصرفش برا زمانیه که زیاد استفاده بشه یا عرقش استفاده بشه که غلیظه و گرنه یه دونه هل یا یه کوچولو دارچین مشکلی ایجاد نمیکنه

من چند هفته ای هست میریزم
ولی هفته ام پایین تر بود اصلا نمی‌خوردم

منکه همه چیز میریزم
هل و زعفران و گلاب و گل محمدی

یکبار چیزی نمیشع .

ن من همیشه استفاده میکنم

بیشتر از نصف راه رفتی رعایت کن

من میندازم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری