مامانا چای به خوردم ضرر نداره ؟

۸ پاسخ

منم خوردم ، نه ضرر نداره

وا به عالیه بخور نوش

چای به خیلی خوبه عزیزم‌من ازاول بارداریم‌تاالاروزی‌یکی دوبارمیخورم دکترمم گف مشکلی نداره خیلیم‌خوبه

به که عالیه من میوه اش رو میخورم هفته ای یکی

چای منکه زیاد میخورم

من تو اوایل بارداری هفته ای دو سه بار ولی بعد ۳ ماه هرروز صبح با صبونه میخورم این خرافات دور کن وگرنه اذیت میشی

یعنی تاحالا نخوردی؟؟؟

اتفاقا میگن به برا جنین خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری