خانوما چای به تو بارداری ضرر نداره؟؟؟

۱۰ پاسخ

دم نوش به عالیه من از اول بارداری تا الان دم نوش به میخوردم الان چند روزه ازش بدم اومده نه چای میخورم نه دم نوش

منکه صب شب چای کم رنگ کنارمه تو بارداری خیلی میخورم چای

به من همون‌جوریشو میخورم خوبم هست

به خیلی خوبه

من از هفته اول حالم بهم میخورد از چایی دکترم بهم گفت نخور واسه معده و رفلاکس خوب نیس

ولی از دکترتون هم سوال کنید

نه برای زیبایی و جلوگیری از سقط خوبه

من خیلی خوردم و‌میخورم ، اصلا عاشق چایی شدم تو بارداری

نه زیاد عزیزم چرا ضرر داشته باشه مصرف بیش از حد هیچ چیزی خوب نیست

کمرنگ بخور
من که زیاد میخورم 🤦🏻‍♀️ ولی کمرنگ

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد خان🩵🍭🍼 مامان کنجد خان🩵🍭🍼 ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری