بچم تبش ۳۸.۵ هستش خیلی خطر داره؟؟؟

۱ پاسخ

من دخترم موقع واکسن ۶ ماهگی تبش ۳۸ شد با پاشویه و استامینوفن اصلا پایین نمیومد شیاف گذاشتم اومد پایین

سوال های مرتبط