۲ پاسخ

دخترمنم سه روز تب داشت امروز بهتره ازمایش گرفتم ازش عفونت ادراری داشت

احتمالا علائم دندونه،استا بده شبا بدنشو خنگ نگه دار....سرما نخورده؟

سوال های مرتبط