ما میخایم بزاریم علی😍🩵
پسرمن دیار
میخوام بزارم محمد هانی
من میخوام بزارم اقاشهریار❤🥰
منم دیارگذاشتم
نیکان هم قشنکع
من گذاشتم مهربد
ما میذاریم شاهان . میگن تکراری شده اما واقعا فقط همین به دل من و همسرم میشینه و اصلا توی فامیلای دوطرفمون نیست
یزدان
آقا پادرا
پسر منم اسمش شد "دارا"🥰
من پسر شد میزارم آراز🥰
آدریان،لیام
ماهور
من اسم میران رو دوست دارم
تیام
منم دیار و انتخاب کردیم برنا و والا و یونا رو هم دوست دارم
من به احتمال بزارم آرسان
یونس🥹
پسر اولم مهیار، دوقلوهامم مسیح و ماهور🥰
من می خوام بزارم دیان🩵
اسم پسرمو میزارم ژیوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.