۸ پاسخ

فکر کنم ۴۰۰
من بیمارستان بستری کردم شبی ۵ تومن

من گرفتم شبی ۲۵۰

من گرفتم شبی ۲۸۰

بستگی به شهرتون داره من خواهر شوهرم سه ماه پیش برا بچش گرفت شبی ۱۰۰حدودا

اگربالای ده بود دستگاه بگیر کم بودرعایت کن
خاکشیروتخم شربتی بخور
ماست همراه نعناع پونه بخور
باکاهو وکلم قنداقش کن
شیرخشک بگیر سه روز.روزی یک باربخور

من میاوردم شبی ۳۰۰

شبی ۵۰۰ تا ۶۰۰

شبی 590فکنم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی