۶۰ تا
فقط شیرخشکی هست دخترم هردوساعت بزور ۵۰ سی سی یا ۶۰ سی سی میخوره ....شبا هم خیلی کمتر میخوره هر سه چهار ساعت ۶۰ سی سی میخوره
من بزور ۶۰ سی سی در کنار شیرم میدم اونم شیشه نمیگیره با قاشق چای خوری میدم بهش
60 تا میخوره هر دوساعتی
تا اونم ب زور۶۰
من ک ۶۰رو بزور میخوره .البته من شیر خودمو میدم روزی یک الی دوبار شیر خشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.