۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبی اون گردی قرمز ک میگفتی خوب شد؟؟
واس منم اونجوریه چیکار کردی ک خوب شد

پماد استریل چشمی ویتامین آ بگیر بزن بهش خوب میشه
عنبر نسا هم دود کن

واسه منم بود ، به مرور خوب شد
خیلی اذیت بودم واسش

عفونته برو دکتر شنبه

سوال های مرتبط