۳۷ پاسخ

وااای عیدی هاتون رو خوندم. احساس می‌کنم تو یه کشور دیگه زندگی میکنم.
شغل های اقوامتون اکثرا چیه؟
من دوتا پسرام رو هم ۴00تومن شده

ماشالله بهش
برا پسر من هیچی
نوه اولم هست ب حساب تک نوه هم هست ولی شانس نداره
بابام ۱۰۰داد گفتن بعدا میدیم دیگه فراموش کردن
پدرشوهرم ۳۰۰زد ب کارتمونم اونم
مامان بزرگم ۵۰🙂

بچه من دنیا نیومده باردار بودم عید ۱۲ میلیون عیدی گرفتم براش😅😅😅
هرچی به بقیه نوه ها عیدی میدادن میگفتم پس بچه من چی؟🤣

دختر من ۷۱۰۰ شایدم بیشتر

دخترم نزدیک یازده تومن البته ما امسال اومدیم اردبیل شهر من فامیلای من عیدی دادن هر سال تهران بودیم خونه فامیلای شوهرم میرفتیم خبری از عیدی نبود😂

۳تومن

دوتاشون باهم ۱۲ تومن

هرکدوم از پسرام ۸تومن نفری
خودم ۵تومن

۱۸۰۰ دادن

من پسرم نزدیک ۲ تومن البته ما امسال زیاد جایی نرفتیم

پسرای منم هر کدوم ۵ تومن😂
شوهرمم به هر کدومشون یه سکه

۵۰۰هزار

300 تومن 😂😂

میگم صد سوت چقدره پولش؟؟

هر کدوم بچه هام نزدیک به ۵ تومن

پسر منم ٧/٥ جمع شد رفتم براش پارسيان خريدم

هر کدوم از بچه هام ۴ تومن...دونفری ۸ تومن....خودم ۲تومن😂😂شوهرمم ۲ تومن

۱ونیم شده کلا
اونم از سمت باباش ۳۰۰ جمع کرد بقیشم سمت من دادن

منو پسرم باهم شد ۸ و خورده ای

حدود ۵ تومن البته دوتا بچه هام باهم

پسر من روهم دیگه بالای ۱۷ اینا شد فکر کنم
اما هیچیش نموند

چ طبیعت زیبایی حدود دوتومن

۱۵۰ هزار تومان🤣🤣🤣🤣

دختر منم ۳ تومن پدرشوهرمم ک نداده امسال

مال بچه های من ۱ جمع شد رفتم سکه خریدم ۵۰سوت خریدم مال شما دوتا سکه ۱۰۰ میشه

ده تومن تقريبا ولي خرج شد🥺

۸تومن
البته۳تومنشو فامیلا
پنج تومن مامانم
لباسشم خریدبراش ک اونم شد۵تومن بدون کتونی البته کتونیشو خودم خریدم

وای چ دلبررره

دوتومن😂

عیدی های خودم و بچم جمعا دو تومن هم نشده 😂

حدودا ۳ تومن
چه خوشگله😍کجاست؟

دخترمنم ۵۷۰۰ فکرکنم

ایول والا پسر من کلا ۱تومن🤣

سلام بچه من تقریباً سه تومن

۸۰۰هزار تومن😕😕


ماشاءالله چقدر عیدی میدن طرف شما

سکه ۱۰۰ سوت الان چقد پولشه

من ۳۸۰۰کسی بهش عیدی نداد
دو تومن پدر شوهرم
یک تومن هم بابام

سوال های مرتبط