مگه مادر بودن فقط به شیر دادنه
اصلا ب این فکرنکن
۶ ماه اول دوران طلاییه
باباشذحساس بود الانم زیر بار نمیره
شبا توخواب بهش بده
من ی ماه سینمو گرف دیگ نگرف هربار با شیشه بهش شیر میدادم گریه میکردم البته الانم خیلی غصه میخورم تا ۲ ماهگی با شیردوش دوشیدم و دادم خورد الانم ک دیگ تموم شده شیرم و فقط شیرخشک میخوره ی هفته ای هست ی زخمه انگار رو دلم نمیدونم از دلم میره یا نه
ببین اگر شیرت خوبه که کلا بهش بده اگر کمه ویا دلیل داری بخاطر اینکه داری شیر خشک هم میدی پس چرا اینقدر داری خودتو عذاب میدی
اگر شیر داری بدوش بریز تو شیشه بهش بده
توی شیر دوش شیرتو نمیخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.