۵ پاسخ

من صبح و شب ۱۰ قطره میدم اخه وزن دخترم کمه ولی دکتر بار اول بهم گفت هر ۸ ساعت ۱۰ قطره

برای سرما خوردگی و آبریزش بینی و گلو درد هست من ک خودم چند باره گرفتم ب دخترم دادم خوب بوده امروز هم رفتم گرفتم چون سرما خوردگی گرفته

براسرماخوردگی و سرفس

اره میشه
اره بمن دوماهکی دکترداد

سوال منم هس

سوال های مرتبط