۶ پاسخ

شما سونو رشد رفتید من خودم32هفته رفتم گفت بچه سفالیکه یعنی دیگه همون طبیعیم شما بچز سونو وزن بازم سونو دادین؟ الان این هفته برم مراقبت معاینه میکنه دکترم میترسم مثلا سزارین اجباری بشم دستمون خالیه 15ملیون میگیرن

من بین سزارین و طبیعی گیر کردم نمی‌دونم کدومو انتخاب کنم؟
البته اینم بگم من عمل چشم لازیک انجام دادم دکترم گفته نامه بگیرم از فارابی که اجازه زایمان طبیعی دارم یا نه؟ ولی میگن عمل چشم مانعی تو زایمان طبیعی نداره ولی من خودم میترسم که به چشمم فشار بیاد
بخاطر این موندم کدوم زایمان رو انتخاب کنم

وزن نوزادتون چقدر بود ؟ قبل زایمان ورزش هم کرده بودین یا ن ؟
منم میخوام طبیعی زایمان کنم ولی خیلی استرس دارم حین زایمان مشکلی پیش نیاد

دردش تا ۱۰ سانت شدی چقدر بود یعنی هر سانت اضاف میشی چقدر دردت زیاد تر میشد

من شیاف و آمپول زیاد زدم به نظرت میتونم راحت زایمان کنم؟😑 و اینکه دردش چقدر طول میکشه؟بعدش با وحود بخیه میشه نشست؟

کسی که فعالیتش کم باشه هم میتونه؟

سوال های مرتبط

مامان سام🫂💞

مسدودم مامان سام🫂💞 مسدودم ۱۱ ماهگی