۳ پاسخ

سلام عزیزم لطفا دهان شویه کلر هگزیدین ۲ درصد از داروخونه تهیه کنید بعد دستتون رو بشورین با انگشت دهان شویه رو به لثه بمالید و تا دو ساعت چیزی نخورین چند روز اینکار رو تکرار کنین اگه مشکل لثه باشه برطرف میشه ولی دهانشویه رو غرغره نکنین دندوناتون رنگ میگیره

عزیزم تا توی سه ماه سوم هستی از دکتر نامه بگیر برو دندون پزشکی چون سه ماه اخر اجازه نداری بری دکتر و دردت همراهت میمونه

همه‌چی با هم !!

سوال های مرتبط