مامانا بعد سرکلاژ چند روز بعد میشه نشست غذا خورد

۴ پاسخ

من اصلا ننشستم فقط رو مبل تو اتاق دکتر مجبورا مینشستم

من کلا درازکشم که فشار نیاد بهم

بستگی به بدنت داره من فقط ۴۸ ساعت اول مینشستم اذیت میشدم، دو روز اولرو دراز کش همه کار کردم، بعدش کم کم تونستم بشینم و دردم رفته بود

من تو بیمارستان نشستم غذا خوردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان ستیلا
 💝💝💝 مامان ستیلا 💝💝💝 ۲ ماهگی