من اصلا ننشستم فقط رو مبل تو اتاق دکتر مجبورا مینشستم
من کلا درازکشم که فشار نیاد بهم
بستگی به بدنت داره من فقط ۴۸ ساعت اول مینشستم اذیت میشدم، دو روز اولرو دراز کش همه کار کردم، بعدش کم کم تونستم بشینم و دردم رفته بود
من تو بیمارستان نشستم غذا خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.