خیلی بده سرعت حرکت تصاویر از مغز بچه بیشتره باعث عدم تمرکز میشه تو سالهای آینده اضطراب میاره
پسرمنم نگاه میکنه
من که معلمم میبینم توی این سال های اخیر تعداد بیشفعالی زیاد شده همش بخاطر عدم تمرکز بچه ها که زیاد تلويزيون و گوشی میبینن
چه عروسک ش نازه
معلومه نرمه
اره ماهم میبینیم اونم نگاه میکنه
دختر منم همین لباس همین پستونک 😀
نبايد بزاري نگاه كنه خودت سرگرم كن هنوز صدا و تصوير تلوزيون رو مغزش نميتونه پردازش كنه مشكل عصبي و پيش فعالي مخصوصا اوتيسم مياره😞
والا من نگا کردم چیزیم نشد😂💜 ن بیش فعال شدم ن مضطرب
تمرکزمم عالیع
بنظرم گوشی نباید دست بچه بدی همین
یچیز آروم بذار نگاه کنه مثل عکس طبیعتو مستند اینا
عزیزم یکی از علل اوتیسم در سن بالاتر همین نگاه کردن به تلویزون هست تو سنین نوزادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.