۳ پاسخ

ولی شما نینیت خیلی کوچولوعه، نهایتا یک ربع ، معده اش خیلی بکره هنوز طفلک

یک ساعت

شیر خشک در هر دما و شرایطی فقط تا یکساعت قابل استفاده بعدش نباید استفاده کنی و باید دور بریزی

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی