۵ پاسخ

من هر کاری کردم نرف تو

ورزش
رژیم
پیاده روی

من خیلی بعد زایمان این یک ماهه یهو لاغر شدم ولی لعنتی شکم زایمانم هست.کلا کوچیک نمیشه
یعنی این یذره شکمی‌که دارمم برای زایمان هست با اینکه فکرکنم ۵۰ کیلو شدم

اگر دیاستاز باشه به راحتی کوچیک نمیشه باید ورزش مخصوص انجام بدی

شکم منم آویزون شده میخوام برم باشگاه

سوال های مرتبط

مامان لپ قرمزی 😍 مامان لپ قرمزی 😍 ۱۵ ماهگی