۷ پاسخ

هر کاری میکنم دخترم اصلا شیشه شیر دستش نمیگیره
آبمیوه ریختم
چایی ریختم
آب ریختم
اصلا میبینه ی جوری میشه

چه جالب اولین ماهگرد از شیر گرفتن هم یه مناسبت به حساب میاد جدیدن 😂

😂😂😂😂😂😂😂مبارکه

وای من شیرخشکیه نمی‌دونم وقتش که شد چجوری باید بگیرم خیلی وابستس

چطور گرفتی

عزیزم من بچم با شیر میخوابه اگر بگیرم چجور بخوابونم؟

چطوری گرفتی عزیزم منم میخوام یکی دوماه دیگه از شیر بگیرم دخترمو

سوال های مرتبط

مامان آرسامممم🐣💙 مامان آرسامممم🐣💙 ۱ سالگی