۱۳ پاسخ

نان که البته یبوست ودلدرد میاره

الان من نان استفاده میکنم خیلی خوبه

نان اوپتی پرو

من از گیگوز واقعا راضیم

بیومیل پلاس

گیگوز 2

ببلاک هم شیرخشک سنگینیه

نان خوبه من هردو پسرام تپل شدن

من از بیومیل راضیم

واینکه رفلاکس هم داره 🥲

خانوما بنظرتون کدوم شیر خشک نزدیک ببلاک آر هست عوض کنم بچم اصلا وزن نمیگیره

نان اوپتی پرو میدم
دخترم هم وزنش خوب میره بالا هم از اول یبوست نگرفت باهاش

ببین شیر خشکا معمولا کالریشون به هم نزدیکه ولی نان یه کوچولو بیشتره اگه بسازه به بچت خیلی شیر خوبیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۷ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی